Ko pride pomlad, sončni žarki ogrejejo vaše telo in dvignejo razpoloženje. Prebujanje narave krepi moralo, zaradi česar se zdi vse mogoče. Pa vendar …

Medtem ko se vlečete po sobi utrujeni in brezvoljni, se vse okoli vas prebuja z obnovljeno energijo. Ne, niste bolni, samo greste skozi prilagoditveno obdobje. Z drugimi besedami, vaše telo samo potrebuje čas, da se počasi dvigne iz zimske omame. Kaj vse vpliva na to stanje, ki mu pravimo spomladanska utrujenost?

Pomanjkanje kisika

Pozimi večino časa preživite v zaprtih prostorih, kjer telo ne dobi dovolj kisika. Pomanjkanje kisika upočasni telesne funkcije, kar lahko vodi do motenj krvnega obtoka in glavobola. Ste vedeli, da zehanje pogosto izvira iz pomanjkanja kisika, in ne, ker bi vas nekaj na smrt dolgočasilo?

Vsakodnevni kratek sprehod daje telesu dovolj sončne svetlobe in kisika, da boste lahko dobro razpoloženi, ne da bi pri tem zehali. Tudi, če temperatura pade ali se vreme poslabša, je sprehod vseeno vreden truda.

Na milost in nemilost lepega vremena?

Krvne žile se razširijo takoj, ko se vreme ogreje in se ob padcu temperature zožijo, zato se mora telo nenehno prilagajati. Če se prilagoditev ne zgodi dovolj hitro, bo pretok krvi upočasnjen, zaradi česar boste bolj šibki in se vam bo vrtelo v glavi. Takoj, ko se dnevi začenjajo daljšati in se sončna svetloba povečuje, se vaš bioritem spremeni. Telo začne s hormonskimi prilagoditvami, kar vpliva tudi na vaš metabolizem.

Moč hormonov

Hormoni nadzirajo vse bistvene procese v telesu, kot so spanje, metabolizem, dobro počutje, energijo, lakoto, žejo in rast. Ko pomlad prinese daljše dneve in močnejšo sončno svetlobo, ščitnica ter nadledvične žleze začnejo z nadurami ter pospešijo proizvodnjo hormonov. Takrat je tudi vaše telo pripravljeno na obnavljanje celic in krepitev imunskega sistema, ki pozimi oslabi. Pri tem pa si lahko pomagate tudi s prehranskim dopolnilom Biostile Glands Support, ki zaradi vsebnosti vitamina B6 uravnava delovanje hormonov ter prispeva k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti.

Dan, noč, serotonin in melatonin

Ko govorimo o spomladanski utrujenosti, se običajno omenjata dva hormona, serotonin (hormon sreče) in melatonin (hormon spanja). Pred pogoj za proizvodnjo serotonina je prisotnost aminokisline triptofan, ki je ne proizvaja telo, ampak je pridobljena iz prehrane, bogate z beljakovinami. Serotonin pa je hormon, ki omogoča pretok informacij med živčnimi celicami. Ima tudi vlogo pri ritmu spanja, budnosti, počutju ter občutku zadovoljstva in energije. Možgani čez dan proizvajajo serotonin s pomočjo triptofana.

Ponoči telo serotonin pretvori v melatonin, ki nadzoruje cikel spanja in budnosti številnih telesnih funkcij ter spodbuja spanje.

Ko pride pomlad, se dnevi daljšajo in sončni žarki postajajo močnejši. Ko se to zgodi, se mora telo navaditi na povečanje serotonina in sočasno zmanjšanje melatonina. Posledično pričakovana spomladanska energija ne bo prišla takoj, kot bi si želeli. Ko začutite, da motorju vašega telesa zmanjkuje plina, upočasnite in se sprostite, vsaj dokler notranja ura ne najde pravega ritma. pri tem pa si energijo lahko dodatno napolnite s kapsulami Biostile Energy Plus. Prehransko dopolnilo vsebuje naravne izvlečke kamboške garcinije, cimeta, grškega sena, okre, borovnice ter minerale in vitamine. Vsebuje še mangan, baker in vitamin B6, ki prispevajo k sproščanju energije pri presnovi in krom, ki prispeva k vzdrževanju normalne ravni glukoze v krvi.

Beljakovine, na pomoč!

Glede na številne študije imajo ljudje, ki so spomladi utrujeni, pogosto nizko raven serotonina. Mislite, da je njegovo raven lahko dvigniti? Da, vendar ne tako, kot bi pričakovali. Pomanjkanja serotonina ne moremo nadomestiti samo z uživanjem mesa. Medtem ko je v hrani, bogati z beljakovinami (meso, ribe, mlečni izdelki) veliko triptofana, nekatere druge beljakovinske sestavine preprečujejo vstop aminokisline v možgane, kar pogosto vodi do padca ravni serotonina.

Rešitev?

Da se boste spomladi dobro počutili, morate svoje telo napolniti z energijo. Začnite že zjutraj. Če dan začnete aktivno, odpravite tesnobo in skrbi. Vzemite si čas, da se zbudite. Med globokim vdihom iztegnite roke, noge in hrbet. Takšni gibi razbremenijo sklepe in jih naredijo bolj prožne. S tem boste spodbudili pretok krvi, še preden vstanete iz postelje.

Ko se boste gibali, se boste tudi vi počutili polni energije in sreče. V veliko pomoč sta vam tudi prehranski dopolnili Biostile Glands Support in Biostile Energy Plus, ki v kombinaciji z zdravo prehrano in gibanjem omogočata, da spomladanski utrujenosti končno pomahamo v slovo!

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen.