SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA - SPLETNA TRGOVINA BIOSTILE
Pred uporabo naše spletne strani pazljivo preberite spodaj navedene splošne pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z naročilom izdelka na spletni strani Biostile pomeni, da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje Biostile, trgovina in storitve, d.o.o., ki je upravljalec spletne trgovine Biostile, si pridružuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja spletne strani Biostile. Vse spremembe so zavezujoče za kupca, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete sprejete splošne pogoje poslovanja.
1. Splošno
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Biostile (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Biostile, trgovina in storitve, d.o.o. (v nadaljevanju »Trgovec«).
Podatki o Trgovcu:
Biostile, trgovina in storitve d.o.o., Komen 129a, 6223 Komen, registrirano pri OS Ljubljana, vlož. št. 2011/28394, dne 20.7.2011
Matična številka: 6004075000
Identifikacijska številka za DDV: SI7834619, trgovec je zavezanec za plačilo davka na dodano vrednost.
Spletna stran Biostile je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov ter storitev uporabniku. Vsebine na spletni strani so namenjene informiranju in izobraževanju in ne nadomeščajo posveta z zdravnikom. Glede uporabe nasvetov Trgovec svetuje, da se kupec glede na svoje zdravstveno stanje predhodno posvetuje s svojim osebnim zdravnikom.
Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran, torej kupec pri spletnem naročilu.
Kupec (v nadaljnjem besedilu tudi: stranka, uporabnik, potrošnik) je fizična ali pravna oseba, ki naroči dobavno storitev izdelkov preko spletne strani Biostile.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine Biostile, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.
2. Osebni podatki in poslovna sposobnost
Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
Z nakupom ali vpisom v spletno trgovino kupec dovoljuje in se strinja, da Trgovec do preklica shranjuje, obdeluje in uporablja osebne podatke, posredovane na spletnem obrazcu, za naslednje namene: telefonsko, pisno in elektronsko obveščanje o novostih in ponudbah, vabila na dogodke, segmentacijo strank, anketiranje, statistične obdelave.
- Dostopnost informacij
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:
- podatki o identiteti Trgovca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;
- informacije o načinu plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi ali službi za stike z uporabniki.
3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira, zato lahko pride tudi do napak. V kolikor pri objavi zasledite napako vas naprošamo, da nas o njej obvestite na tel. št.: 080 88 44. Vse napake bomo skušali v čimkrajšem času odpraviti.
3.1. Akcije in popusti
Popusti se ne seštevajo! V kolikor so izdelki na spletni strani že v akciji oz. je na njih že določen kakršenkoli popust, dodatni popusti zanje ne veljajo. Sistem bo v tem primeru kupcu ponudil tisti popust, ki je zanj bolj ugoden.
3.2. Rok dobave
Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma 3 delovne dni za dostavne naslove v Sloveniji. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku
3.3 Prevzem izdelkov
Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
po poštnem povzetju, pri tem v primeru nakupa pod 45,00 EUR plača tudi poštne stroške, ki znašajo 3,00 EUR.
4. Načini plačila
Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
- z gotovino ob prevzemu, v tem primeru velja spletna cena (glej točko 5.);
- s plačilno oziroma kreditno kartico (BA, Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa, Karanta);
- plačilo po predračunu, na transakcijski račun Trgovca;
- plačilo preko Pay pal računa.
Plačilo s plačilno oziroma kreditno kartico ter obročno plačilo je možno samo, če so podatki v profilu uporabnika za plačnika enaki kot podatki v profilu uporabnika za imetnika plačilne oziroma kreditne kartice.
5. Cene
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Trgovca.
Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.
Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Trgovec:
- uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma
- uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo v obojestransko korist in zadovoljstvo.
6. Tehnični postopek za sklenitev kupoprodajne pogodbe
6.1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe so naslednji:
- kupec poišče posamezni izdelek ali komplet v ponudbi izdelkov v spletni trgovini,
- izbere izdelek za nakup,
- doda izbrani izdelek za nakup v nakupovalno košarico,
- kupec določi količino izdelka za nakup v nakupovalni košarici,
- sledi pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim zneskom davka, če se ta obračuna,
- pregled naročila z načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
6.2. Tehnološko sredstvo, ki omogoča prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila je grafični uporabniški vmesnik, ki omogoča, da kupec s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
- vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico,
- vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka,
- spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine,
- odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter
- izbere način plačila.
Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
6.3. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
6.4. Naročilo potrjeno
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena (glej točko 7.).
6.5. Blago odpremljeno
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.
7. Kupoprodajna pogodba
Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu, kjer jo lahko kupec shrani in reproducira. Kupoprodajno pogodbo je mogoče skleniti le v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo (glej točko 6.2.). Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).
8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namen izven Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima kupec pravico, da v 14. dneh obvesti Trgovca, da odstopa od pogodbe brez navajanja razloga za takšno odločitev. Obvestilo kupec posreduje Trgovcu na kontaktni elektronski naslov marketing@biostile.si, z nedvoumno izjavo ali na obrazcu, ki se nahaja TUKAJ. V primeru odstopa od pogodbe Trgovec kupcu nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila, prav tako pa je dolžan kupec najkasneje v 14 dneh po odstopu od pogodbe kupljene izdelke vrniti Trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv uporabnik (kupec). Trgovec lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.
Če je poštni paket, s katerim je uporabnik (kupec) prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora uporabnik (kupec) to sporočiti z vsemi podatki Trgovcu, da lahko slednji sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.
Za vrnjene izdelke Trgovec uporabniku (kupcu) v skladu z gornjim odstavkom vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši Trgovec na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca). Koriščeni darilni bon Trgovec vrne v obliki dobropisa.
9. Stvarne napake
Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak.
Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova stvarne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, s spremembami, dopolnitvami in popravki).
Napaka na izdelku je stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
- odpravo napake
- vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
- zamenjavo blaga
- vračilo plačanega zneska
V kolikor kupec meni, da ima kupljen izdelek stvarno napako, je slednjo dolžan Trgovcu čim prej naznaniti na telefonsko številko 080 88 44 ali preko elektronske pošte marketing@biostile.si. Sporočilu o stvarni napaki je potrebno priložiti račun ali številko naročila. Trgovec je dolžan kupcu v najkrajšem možnem času ponuditi zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda.
Če napaka ni sporna, mora Trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora Trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor.
Pravico uveljavljanja stvarne napake natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (podrobneje od 37. člena naprej).
V primeru, da ob nakupu potrošnik prejme gratis izdelek, ni upravičen do povračila kupnine za gratis izdelek.
Uporabnik lahko Trgovca na napako opozori preko mobilne telefonske številke ali elektronskega sporočila.
Če je zaradi napake prišlo do neupravičenih stroškov, se Trgovec zavezuje, da bo te skušal poravnati najkasneje v 30-ih dneh od argumentiranega obvestila o napaki.
10. Dostava
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.
V primeru prevzema izdelkov po poštnem povzetju plača kupec tudi poštne stroške.
11. Varnost
Trgovec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Trgovec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbi sistem Stripe. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Trgovca.
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.
12. Varstvo otrok
Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Trgovec v spletni trgovini ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
13. Politika zasebnosti
13.1. Splošno
Trgovec se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo Trgovec uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Trgovec spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu Trgovec posveča izredno skrb in pozornost, saj se zaveda občutljive narave tega področja.
13.2. Uporaba osebnih podatkov
Trgovec za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek;
- naslove za dostavo;
- firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
- davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba);
- naslov elektronske pošte (uporabniško ime);
- geslo v šifrirani obliki;
- kontaktno telefonsko številko;
- državo bivanja;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
- druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Trgovec ne odgovarja.
13.3. Piškotki in IP naslovi
Trgovec vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Trgovec lahko na osebni računalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Trgovec lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti Trgovec zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.
13.4. Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov
Trgovec je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Trgovec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov Trgovca.
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Trgovec podatkov uporabnikov ne bo uporabil za pošiljanje promocijske e-pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen za pošiljanje tistih promocijskih obvestil, na katere se bo uporabnik naročil oz. s katerimi bo soglašal. Trgovec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Trgovec bo osebne podatke uporabnikov vodil v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo.
Dostavni službi bo Trgovec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo Trgovec stopil v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.
13.5. Izvajanje politike zasebnosti
Trgovec ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o zavarovanju osebnih podatkov.
Vse pri Trgovcu redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s Trgovcem.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo Trgovcu sporočijo preklic registracije. Pred podajo izjave o preklicu registracije mora uporabnik Trgovcu poravnati vse še neporavnane obveznosti iz naslova opravljenih nakupov v spletni trgovini. Trgovec bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varoval tudi v primeru preklica registracije.
13.6. Email in SMS obveščanje
Uporabnik (uporabnica) spletne trgovine se strinja, da bo prejemala email in SMS obvestila o statusu naročila, pomoči pri nakupu, akcijah in popustih.
13.7. Dodatna pojasnila
Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: marketing@biostile.si.
14. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.
Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Trgovca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Trgovca.
15. Odgovornost
Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Trgovec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).
Čeprav se Trgovec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) poškodbo nemudoma javiti Trgovcu in v primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
16. Pravila in pogoji za sodelovanje v nagradnih igrah
Splošni pogoji in pravila organizacije nagradnih iger na spletnih portalih podjetja BIOSTILE d.o.o.
Organizator: BIOSTILE, trgovina in storitve d.o.o., Komen 129A, 6223 Komen, matična številka: 6004075000, davčna številka SI17834619, blagovna znamka Biostile.
16.1. Pogoji sodelovanja
V nagradni igri lahko sodelujejo vse polnoletne in mladoletne fizične osebe, ki so državljani ali rezidenti Republike Slovenije (nadalje: udeleženci). Za mladoletne udeležence izpolnijo in podpišejo izjavo o strinjanju za sodelovanje v nagradni igri in koriščenju nagrade njihovi starši oziroma zakoniti zastopniki.
Udeleženci v posamezni nagradni igri sodelujejo na način, kot je objavljen na spletni strani, kjer nagradna igra poteka. Načini sodelovanja so lahko odgovori na nagradno vprašanje, glasovanje ali sodelovanje preko družbenih omrežjih Facebook, Twitter in Instagram z uporabo ključne besede, ki jo organizator navede (v nadaljevanju: ključna beseda). Sodelovanje preko Facebook strani poteka skladno s pravili družbenega omrežja Facebook. Facebook ni pokrovitelj nagradnih iger v organizaciji Biostile oziroma Biostile d.o.o., niti ni na kakršen koli način povezan z njimi.
Pogoj za sodelovanje je, da se udeleženci strinjajo s temi Splošnimi pogoji in pravili. V primeru, ko poteka sodelovanje preko Facebook strani, so uporabniki dolžni ravnati tudi v skladu s pravili družbenega omrežja Facebook. Šteje se, da je udeleženec nagradne igre seznanjen s pravili in se z njimi strinja, ko organizatorju posreduje izpolnjeni spletni obrazec z odgovorom na nagradno vprašanje, kadar je ta pri posamezni nagradni igri zahtevan, oziroma ko objavi odgovor na družbenih omrežjih Facebook, Twitter in Instagram. V objavi mora uporabiti ključno besedo, objava pa mora biti odprta za javnost (v primeru Facebooka to pomeni, da mora uporabnik, ki ima sicer skrit profil, objavo nastaviti kot javno; v primeru Twitterja in Instagrama pa to pomeni, da mora imeti uporabnik javno dostopen profil).
Pogoj za prejetje nagrade so sporočeni osnovni podatki nagrajenca (ime, priimek in naslov) ter davčna številka. Udeleženci, ki bodo v nagradni igri sodelovali na družbenih omrežjih preko ključnih besed, bodo morali organizatorju osebne podatke, davčno številko in e-naslov sporočiti v primeru, če bodo izžrebani. Organizator ima pravico zahtevati, da nagrajenec z ustreznim dokumentom izkaže svojo identiteto. V primeru navedbe nepopolnih, nepravilnih ali neresničnih podatkov ima organizator udeleženca pravico iz nagradne igre izključiti.
V nagradni igri ne smejo sodelovati zaposleni v družbi Biostile d.o.o., ali njihovi ožji družinski člani (zakonec oz. oseba, s katero živi v skupni življenjski skupnosti, ki je po predpisih o zakonski zvezi in družinskih razmerjih v pravnih posledicah izenačena z zakonsko zvezo, otroci oz. posvojenci, vnuki, bratje in sestre ter starši oz. posvojitelji zaposlenega).
Datum začetka in zaključka nagradne igre je objavljen na spletni strani, kjer nagradna igra tudi poteka.
16.2. Nagrada in plačilo dohodnine
Organizator pri vsaki nagradni igri navede, kakšna je nagrada za izžrebanca.
Vrednost posamezne nagrade lahko presega zakonsko določene vrednosti za plačilo akontacije dohodnine. Dohodnino za nagrajenca bo obračunal in plačal organizator ter nagrado prijavil davčni upravi.
Denarno izplačilo nagrad ni mogoče, nagrada ni prenosljiva na tretjo osebo, prav tako ni možna zamenjava nagrade.
Nagrajenci, ki bodo v nagradni igri sodelovali preko obrazca na spletni strani, bodo o nagradi, pogojih (časovnih rokih in drugih pogojih) in načinu prevzema nagrade obveščeni na e-naslov, ki ga bodo navedli ob vpisu odgovora v spletni obrazec.
Nagrajenci, ki bodo v nagradni igri sodelovali s ključno besedo, bodo o nagradi obveščeni preko tistega kanala (družbenega omrežja), preko katerega bodo sodelovali v nagradni igri (Facebook, Twitter in Instagram), in sicer bodo obvestilo o tem, da so bili izžrebani, skupaj s prošnjo, da organizatorju sporočijo svoje podatke, prejeli v obliki odgovora na svojo objavo, s katero bodo sodelovali v nagradni igri.
16.3. Žrebanje
Žrebanje poteka z uporabo »random comment picker« programov na internetu, do katerih bo objavljena povezava. Izbor nagrajenca bo naključen iz nabora vseh sodelujočih, ki bodo v primeru nagradnih vprašanj oddali oziroma objavili pravilen odgovor s ključno besedo najkasneje do roka, navedenega pri posamezni nagradni igri. Žrebanje ni javno.
V primeru nepravilnega odgovora ali nepopolno izpolnjenega obrazca, se le-ta izloči, izbira pa se ponovi.
V primeru, da nagrajenec v roku 14 dni od trenutka, ko organizator nagrajencu pošlje obvestilo o prejeti nagradi (po pošti, preko e-pošte oziroma v obliki odgovora na svojo objavo na družbenih omrežjih), nagrade ne prevzame, ali se po pošti poslana nagrada na naslov, ki izhaja iz izpolnjenega obrazca, vrne organizatorju kot nevročena, se šteje, da nagrajenec nagrado zavrača. V tem primeru se žrebanje ne ponovi. V primeru izgubljenega ali poškodovanega paketa in/ali poškodovane vsebine paketa, ki je bil poslan po pošti, nagrajenec ni upravičen do kakršnegakoli nadomestila, finančnega ali materialnega.
Zapisnik izbire in podatki o izžrebancu se shranijo, organizator pa bo nagrajence pisno obvestil. Izbira je dokončna in pritožba na postopek izbire ni možna.
Zapisnik o žrebanju se bo hranil leto dni na naslovu organizatorja. Po poteku navedenega roka lahko organizator nagradne igre dokumentacijo uniči.
16.4. Reševanje pritožb
Vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. V primeru utemeljenih pritožb se zavezuje, da jih bo odpravili v čim krajšem času in o tem obvestili udeleženca.
16.5 Zasebnost in varstvo podatkov udeležencev v nagradni igri
S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci dovoljujejo organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje osebnih podatkov skladno z veljavno zakonodajo. Osebni podatki, ki se zbirajo, so lahko:
Elektronski naslov, ime in priimek, ter za nagrajenca še naslov bivanja, kraj bivanja in davčna številka.
Pridobljeni osebni podatki udeležencev v posameznih nagradnih igrah se bodo uporabljali zgolj za izvedbo posamezne nagradne igre ali namene opredeljene v četrtem odstavku tega člena.
Udeležencem v posamezni nagradni igri so skladno z veljavno zakonodajo zagotovljene pravice do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanje.
Upravljavec zbirke lahko obdeluje zbrane osebne podatke za namene obveščanja o nagradnem natečaju, vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, dogodkih, novostih in ugodnostih, če pri posamezni nagradni igri s tem udeleženec soglaša.
Osebne podatke lahko upravljavec zbirke obdeluje v zakonsko določenem obdobju oziroma do preklica udeleženčeve privolitve. Vsak udeleženec lahko predmetno privolitev kadar koli prekliče in sicer na e-mail: marketing@biostile.si
Organizator se zavezuje, da podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, svojim zunanjim izvajalcem in partnerjem. Udeleženec lahko od organizatorja kadarkoli zahteva, da v roku 15 dni po vloženi zahtevi izbriše njegove osebne podatke iz zbirke. Organizator lahko v medijih objavi imena udeležencev oziroma nagrajencev in fotografije ter posnetke morebitne podelitve nagrad (za kar organizatorju nagrajencem ni treba plačati), če udeleženci oziroma nagrajenci s tem soglašajo.
16.6. Sprememba pogojev, odgovornost
Družba Biostile, trgovina in storitve, d.o.o. si pridržuje pravico do dopolnitev in sprememb teh pogojev.
Organizator ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izvirala iz nagrad. Organizator nagradne igre ne prevzema nikakršne odgovornosti za nedelovanje portala in posledično nedelovanje spletne storitve, ki je posledica izpada omrežja pogodbenih partnerjev, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno motile uporabo storitve.
17. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Biostile d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Trgovec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo kupcem TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil pri reševanju sporov.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
18. Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje preko elektronske pošte. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.
Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic.
Dopolnjene splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor podjetja Biostile d.o.o., Dalibor Kosmina, dne 15.6.2022.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!